تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کتاب تدریس و ارزشیابی با رویکرد فرآیند محور

    تدریس <a href= و ارزشیابی با رویکرد فرآیند محور" width="152" height="205" />

      کتاب تدریس و ارزشیابی با رویکرد فرآیند محور


    پدیدآورنده: مجید اسماعیلی، عظیم محبی


    کتاب تدریس و ارزشیابی با رویکرد فرآیند محوردر این کتاب ضمن بیان روشهای تدریس با رویکرد فرآیند محورو تفاوت های ارزشیابی سنتیو نتیجه مداربا ارزشیابی فر آیند محورویزگیهای معلمان و ابزارهای مورد استفاده آنان بازگو گردیده است .ویزگی  تدریس با رویکرد فر آیند محور به قرار زیر است. تاکید بر فر آیند یادگیریبه جای نتیجه گیری  *تاکید عمده بر پردازش اطلاعات و تشکیل ساخت ذهنی*توجه به دانش و تجربیات قبلی فرا گیران*تاکید بر انگیزش درونی*تاکید بر فر آینداکتشاف وحل مساله*تاکید بر راهبردهای فرا شناختی*تاکید بر فعالیت گروهی و یادگیری مشارکتی*تاکید بر سوال های دانش آموزان*تاکید بر مفهوم سازی*تاکید بر کیفیت یادگیری*تاکید بر فعالیت های پزوهشی*تاکید بر ارزشیابی عملکرد  و تربیت مطلوب فرهنگی


    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ جمعه 22 مرداد 1395 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : ارزشیابی ,رویکرد ,تدریس ,فرآیند ,کتاب ,آیند ,رویکرد فرآیند ,کتاب تدریس ,فرآیند محور ,
    کتاب تدریس و ارزشیابی با رویکرد فرآیند محور

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز یکشنبه 2 مهر 1396

  • تعداد وبلاگ :55465
  • تعداد مطالب :148662
  • بازدید امروز :518775
  • بازدید داخلی :18409
  • کاربران حاضر :162
  • رباتهای جستجوگر:641
  • همه حاضرین :803

تگ های برتر